Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Αιφνιδιάζει για ακόμα μια φορά

Ο ευρωβουλευτής Μάριος Ματσάκης αιφνιδίασε για ακόμη μια φορά.
Αυτή την φορά παραμονές Χριστουγέννων, εξαγγέλοντας την υποψηφιότητά του για το ύπατο αξίωμα της δημοκρατίας, αυτό του προέδρου.
Ο ευρωβουλευτής δήλωσε πως δεν τον εκφράζει κανένας υποψήφιος για την προεδρία της Κύπρου, αφού όλοι με την συμπεριφορά τους μόνο κακό προκαλούν στον τόπο.
Μεταφέρω τις δηλώσεις του :

«Ομολογώ ότι προβληματίζομαι. Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι τελικά θα βρω ποιος είναι ο μονόφθαλμος μεταξύ των τυφλών για να υποστηρίξω, αλλά δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν έχω ανακαλύψει τον μονόφθαλμο υποψήφιο.Μέχρι στιγμής, ακούγοντας τι λένε οι υποψήφιοι, θεωρώ ότι μόνο κακό κάνουν στον τόπο. Πιστεύω ότι πρέπει ν΄ αλλάξει το σκηνικό και για ν΄ αλλάξει, δυστυχώς ή ευτυχώς, στην Κύπρο πρέπει να ταράζουν τα λιμνάζοντα νερά».

«Οπωσδήποτε θα εκφράσω τις προθέσεις μου δημόσια. Θα πω κι εγώ την άποψή μου και τους λόγους για τους οποίους σκέφτομαι να υποβάλω υποψηφιότητα. Αυτά που μου λέγει ο κόσμος είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλοί ψηφοφόροι οι οποίοι βρίσκονται σε απόγνωση, γιατί θεωρούν ότι δεν υπάρχει κανένας κατάλληλος υποψήφιος για να ψηφίσουν. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που πιθανόν να ενδιαφέρονται, να ψάχνουν για μιαν άλλη υποψηφιότητα και οι οποίοι να ικανοποιούν αυτά που θέλουν και αναζητούν ως πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας».

«Εμένα με ενδιαφέρει το καλό της Κύπρου και αυτό είναι το κριτήριό μου. Αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτομαι και δρω. Τι είναι καλύτερο για την Κύπρο».

Ο ευρωβουλευτής Μάριος Ματσάκης πολλές φορές δήλωσε οτι υποστηρίζει λύση ενιαίου κράτους, αλλά εάν οι συνθήκες καθιστούν μια τέτοια λύση αδύνατη, τότε υποστηρίζει λύση "δύο κρατών", δηλαδή διχοτόμηση.
Η υποψηφιότητα του Μ.Ματσάκη προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις του ΔΗΚΟ, αφού πολλοί μέχρι τώρα υποστηρικτές του Τάσσου Παπαδόπουλου δεν αποκλείεται να τον υποστηρίξουν.
Αναμένουμε τις εξελίξεις !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου